Τεχνική Υποστήριξη - Service
ΟΡΟΙ ΚΑΛΥΨΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ & SERVICE:
ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ & ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ SERVICE
ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Όλα τα καινούργια προϊόντα επώνυμων κατασκευαστών που πωλούνται από την εταιρεία μας καλύπτονται από την εκάστοτε εργοστασιακή εγγύηση, η οποία κυμαίνεται από ένα (1) έως δύο (2) έτη, ανάλογα με το προϊόν ή σύμφωνα με την πολιτική του κατασκευαστή ή του επίσημου αντιπροσώπου / προμηθευτή. Σε ορισμένα προϊόντα (π.χ. λευκές συσκευές) η εγγύηση μπορεί να ανέρχεται σε 5 ή 10 έτη.
Η εργοστασιακή εγγύηση παρέχεται αποκλειστικά από τον κατασκευαστή ή τον επίσημο αντιπρόσωπο, σύμφωνα με τους όρους που εκείνος ορίζει. Η εταιρεία μας λειτουργεί ως διαμεσολαβητής για τη διαδικασία εξυπηρέτησης εντός της εγγύησης.
ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
Μετά την πάροδο της εργοστασιακής εγγύησης και για όλα τα προϊόντα (μαύρες ή λευκές συσκευές), το SERVICE αναλαμβάνεται από την εταιρεία μας ΗΛΙΑΣ ΘΕΡΙΟΥΔΑΚΗΣ ΑΕ – STEREO PARK AE, ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία:
- Το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης και Εγκαταστάσεων αναλαμβάνει τον έλεγχο, συντήρηση και επισκευή μηχανημάτων έως και επτά (7) ετών παλαιότητας, εφόσον διατίθενται ανταλλακτικά από τον κατασκευαστή ή άλλους προμηθευτές.
- Για μηχανήματα άνω των επτά (7) ετών, λόγω πιθανής έλλειψης ή κατάργησης ανταλλακτικών, γίνεται προσπάθεια επισκευής με συμβατά ανταλλακτικά ή ενημερώνεται ο πελάτης για το ενδεχόμενο μερικής επισκευής και τον χρόνο αναμονής.
- Στα προς επισκευή μηχανήματα ζητείται το ιστορικό βλάβης από τον πελάτη.
- Για την παραλαβή και αρχική διάγνωση ή έλεγχο απαιτείται προκαταβολή είκοσι ευρώ (20,00 €).
- Ακολουθεί προέλεγχος (αρχική εκτίμηση / διάγνωση) από το τεχνικό τμήμα και σε εύλογο χρόνο ενημέρωση για το κόστος επισκευής και ανταλλακτικών.
- Αν ο πελάτης δεν επιθυμεί την επισκευή, η συσκευή επιστρέφεται στην αρχική της κατάσταση και παρακρατείτε η προκαταβολή των €20,00 για τον χρόνο διάγνωσης.
- Αν επισκευαστεί η συσκευή σας, το ποσό της προκαταβολής αφαιρείται από το συνολικό κόστος επισκευής.
- Η αποστολή μηχανημάτων από Αθήνα ή περιφέρεια πρέπει να είναι παραδοτέα στην έδρα της εταιρείας, στη Λεωφ. Αλεξάνδρας 30, Αθήνα, εντός ωραρίου καταστήματος.
- Όλα τα μηχανήματα αποστέλλονται με ευθύνη του πελάτη, και το κόστος μεταφοράς (προς και από την εταιρεία) βαρύνει αποκλειστικά τον ίδιο.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ & ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ
- Ο χρόνος αρχικής διάγνωσης απαιτεί 2–5 εργάσιμες ημέρες.
- Ο χρόνος επισκευής κυμαίνεται συνήθως από 5 έως 20 εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα–Παρασκευή), αναλόγως τη βλάβη και τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών.
- Αν απαιτείται περισσότερος χρόνος λόγω αναμονής ανταλλακτικών από Ελλάδα ή εξωτερικό, ο πελάτης ενημερώνεται στο τηλέφωνο επικοινωνίας που έχει δηλώσει.
Ενημέρωση & Έγκριση Επισκευής
- Για επισκευές ή ανταλλακτικά έως €100,00, η εργασία πραγματοποιείται χωρίς περαιτέρω ενημέρωση του πελάτη.
- Για ποσά άνω των €100,00, απαιτείται ρητή αποδοχή του κόστους επισκευής και προκαταβολή €30,00 επί της αξίας των ανταλλακτικών.
- Αν κατά τη διάρκεια της επισκευής προκύψουν επιπλέον προβλήματα, ο πελάτης ενημερώνεται εκ νέου και απαιτείται ρητή έγκριση για τη συνέχιση των εργασιών.
- Αν ο πελάτης δεν αποδεχτεί την επιπλέον εργασία, το μηχάνημα παραδίδεται όπως παρελήφθη.
Ειδικές περιπτώσεις
- Ορισμένες επισκευές μπορεί να εμπεριέχουν ρίσκο ή να αποκαλύψουν προ υπάρχουσες φθορές. Σε τέτοιες περιπτώσεις, ο πελάτης ενημερώνεται και, εφόσον αποδεχτεί, προχωρά η εργασία με ευθύνη του πελάτη.
- Ο πελάτης οφείλει να κρατά αντίγραφα ασφαλείας δεδομένων, καθώς η εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για απώλεια ή αλλοίωση δεδομένων κατά τη διαδικασία επισκευής.
- Τα παλιά ανταλλακτικά ανακυκλώνονται, εκτός αν ζητηθεί ρητά κατά την παράδοση η επιστροφή τους.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ (GDPR)
Η εταιρεία επεξεργάζεται μόνο τα απολύτως απαραίτητα προσωπικά δεδομένα (όνομα, τηλέφωνο, email) για σκοπούς επικοινωνίας και εξυπηρέτησης, σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679 (GDPR).
Οι τεχνικοί δεν έχουν πρόσβαση σε προσωπικά αρχεία, εκτός εάν αυτά σχετίζονται άμεσα με την επισκευή.
ΧΡΕΩΣΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ
- Τα επισκευασμένα μηχανήματα πρέπει να παραλαμβάνονται από τη Λεωφ. Αλεξάνδρας 30 εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την ειδοποίηση παραλαβής.
- Μετά την παρέλευση του 10ημέρου και εφόσον ο πελάτης έχει ήδη ενημερωθεί, επιβάλλεται χρέωση αποθήκευσης τρία (€3,00) ανά ημέρα, για διάστημα έως εξήντα (60) ημερών.
- Μετά την πάροδο των εξήντα (60) ημερών και κατόπιν τεκμηριωμένης ειδοποίησης, η συσκευή θεωρείται εγκαταλελειμμένη και δύναται να οδηγηθεί σε ανακύκλωση.
ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΜΕΝΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ
- Η εγγύηση που παρέχεται για επισκευασμένα μηχανήματα έχει διάρκεια έξι (6) μηνών από την ημερομηνία παράδοσης στον πελάτη (εργασία & ανταλλακτικά).
- Η εγγύηση καλύπτει μόνο την συγκεκριμένη βλάβη και επισκευή της.
- Αν προκύψει διαφορετική βλάβη, αυτή αντιμετωπίζεται ως νέα εργασία.
- Η εγγύηση ακυρώνεται αυτόματα σε περίπτωση εξωτερικής παρέμβασης, ακραίων καιρικών φαινομένων ή βλαβών από διακυμάνσεις τάσης ηλεκτρικού ρεύματος.
- Η εταιρεία δεν ευθύνεται για απώλεια δεδομένων και δεν υποχρεούται σε ανεύρεσή τους.
ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ & ΕΡΓΑΣΙΑΣ
- Πάγια χρέωση επίσκεψης στον χώρο του πελάτη: €60,00 για μία ώρα.
- Κάθε επιπλέον ώρα: €30,00/τεχνικό.
- Για δύο (2) ή περισσότερους τεχνικούς: €50,00/ώρα/τεχνικό.
- Εκτός ωραρίου (09:00–17:00) οι χρεώσεις προσαυξάνονται κατά 50%.
- Μετά τις 21:00, Κυριακές και Αργίες, οι χρεώσεις προσαυξάνονται κατά 100% ή κατόπιν συμφωνίας.
ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
Δεν καλύπτονται από εγγύηση:
- Προϊόντα που δεν έχουν πωληθεί από την εταιρεία μας.
- Κεφαλές pick-up, κεφαλές laser, μικρόφωνα, μεγάφωνα, ακουστικά, λαμπτήρες και συναφή αναλώσιμα εξαρτήματα.
- Συσκευές που έχουν υποστεί παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς ή έχουν βλάβες λόγω κεραυνών, βραχυκυκλωμάτων, φωτιάς ή διακυμάνσεων ρεύματος.
- Οποιαδήποτε εργασία ή παρέμβαση μετά την ημερομηνία παράδοσης που προκάλεσε νέα βλάβη.
ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
- Τα τιμολόγια παροχής υπηρεσιών ή αποδείξεις επισκευών εξοφλούνται με μετρητά ή τραπεζική κατάθεση, κάρτα ή IRIS κατά την παραλαβή.
- Στις παραπάνω τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α. 24%
- Η τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας ενδέχεται να τροποποιηθεί χωρίς προειδοποίηση.
ΟΡΟΙ ΑΠΟΔΟΧΗΣ
- Με την παράδοση της συσκευής στην εταιρεία μας, ο πελάτης αποδέχεται πλήρως τους ανωτέρω όρους, που διέπουν την παραλαβή, τον έλεγχο, την επισκευή, την αποθήκευση και την παράδοση των συσκευών.
- Η ευθύνη της εταιρείας για οποιαδήποτε αξίωση σχετική με παρεχόμενη υπηρεσία περιορίζεται στο ποσό που κατέβαλε ο πελάτης για τη συγκεκριμένη επισκευή.
Εμπορική Επωνυμία επιχείρησης" ΗΛΙΑΣ ΘΕΡΙΟΥΔΑΚΗΣ ΑΕ – STEREO PARK AE Έδρα: Λεωφόρος Αλεξάνδρας 30, Αθήνα Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης & Service Τηλ.: 210-8838004
